My 'Chenta Hati'...

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Monday, January 4, 2010

DELIAGARDEN -Birthday Giveaway

Salam,

Yeah, Ada birthday giveaway from
DELIAGARDEN!!!
Ni first time mama join Giveaway... Giveaway ini dianjurkan oleh empunya blog DELIAGARDEN. Untuk menyertai giveaway ini, sila klik link ini. Cik Lydia ni sungguh berbesor hati nk memberi giveaway kepada pengunjungnya sempena besdaynyer. Hasil kerjanya juga sungguh mengujakan. Macam2 ada....
Bila terpandang je Cik Lydia yg syok posing dgn pouch sling tu terus hati saya berkata :

1) wah... cantiknyer... corak pun cantik. Well done!
2) leh ke Zara pakai sebab dia debab? boleh kut sbb baby lydia dukung tu sama besor je dgn zara. Boleh kan..
3) mmg dari dlu lagi, saya tak pernah pakai baby pouch smada jenis sling atau yg kat kedai2 tu.. sebbnyer peha ank saya tembam, smpai tak leh muat kaki dlm lubang...nk beli yg jenis sling saya tak mampu... harga nyer sungguh mahal. Jadi saya dukung je. Pinggang lenguh tu da biasa.
4) mungkin ada rezeki, saya boleh memiliki giveaway from lydia.. insyaAllah...kalau tak dpt sling pouch pun, totebag tu pun ok gak sbb kalo ikut dri segi penggunaan, dua2 saya mmg nk guna sangat. Beg tu boleh dia bawa ke taska JPM. Lagipun saya tak pernah tgk staff sini pakai pouch sling & totebag jenis tu. Mungkin jika ada sape2 yg berminat selepas ini, boleh la request ke DELIAGARDEN.

Sila klik gambar Cik Lydia ni utk terussss... ke Giveaway.

Inilah dia Cik Lydia & her baby kiter empunya blog DELIAGARDEN. Berkenan sungguh tgk pouch sling tu. Ada colourful love gitu...dan

Hadiah yang hendak diberi adalah...............
..................
..........
.......
jeng..jeng..jeng...
HADIAH PERTAMA adalah .......

sebuah POUCH SLING EXCLUSIVE made by DELIAGARDEN

dan

Hadiah Kedua adalah......

Cutie Green Totebag/Nursing Bag



Cara-cara nak menang giveaway ini adalah :

Bagi sesiapa yang ada blog (bloggers)- SAYA BLOGGER:

1. Jadi follower DELIAGARDEN - SUDAH
2. Link kan blog ini di blog list anda - SUDAH
3. buat entry tentang giveaway ini - SUDAH
4. tinggalkan comment di sini beserta link anda - SUDAH


Bagi sesiapa yang tiada blog :

1. Jadi follower DELIAGARDEN
2. Emailkan ttg giveaway ini kpd 5 orang dan di CC kpd deliaramone@yahoo.com
@ postkan entry ini ke facebook@website anda
3. tinggalkan comment di sini beserta email@link web@add facebook anda


Giveaway bermula pada 3 Jan 2010
close date giveaway pada 9 Jan 2010 @ 12:00 malam....
pemenang akan dipilih menggunakan random.org

p/s: Ok kepada kengkawan yg ingin turut serta giveaway ini, sila ikuti syarat di atas & lastly tawakal pada Allah... mgkn nasib menyebelahi anda. Paling tidak pun, kita saling kenal-mengenali & yg penting, dah dapat link kedai yang biasa mengasyikkkan anda.... saya ni pantang tgk kedai... ekeke...

Sekian.

1 comment:

Unknown said...

salam kenal sayang... saya dr lydia de deliagarden.. saje nak flashback kenangan dgn blogwalking peserta2 haritu..rasa terharuuu sgt..touching! tq for your support selama ni.. :)