My 'Chenta Hati'...

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wednesday, January 6, 2010

Always Be My Baby Contest

Salam,

Kali ni nk masukkan Zara ke dlm contest ni plak. Contest ni diajurkan oleh AZFARHANI. Untuk join contest ini sila klik LINK ini atau klik gambar empunyer contest bawah nih.


Berikut merupakan PESANAN penaja.
=====================================================

Ok, this contest is simple..

1)Just perlu letakkn picture KAMU bersama Budak KECIL atau BABY..seperti contoh di atas.
2) Buat quotes ataw kata-kata ringkas yang menggambar kan gambar tesebut
*RINGKAS SAHAJA ,oke?*
3) kreativiti anda diambil kira =)
4) Post kan link anda di comment column.
5) tarikh tutup contest ini adalah pada 10JANUARI 2010 (**postpone ke 25 Jan 2010)
Come on people.Meh pakat join ini Contest =)


=====================================================


Dan ini pula gambar SAYA bersama budak KECIL itu...



(sila klik gambar utk lihat dgn lebih jelas)



Gambar di atas adalah gambar saya bersama puteri saya iaitu PUTERI ZARA SOFEA BT MUHAMAD RIZAL yg kini berumur 1 thn 9 bulan. Gambar ini diambil ketika umurnya genap 1 tahun. Di gambar tersebut saya sengaja memberikan tips kecantikan supaya ia boleh dikongsi bersama. Even pembaca yang lain tak nk jadikan gambar ini sbg wallpaper desktop (ish... prasan! sape nk?? kih kih kih...) pun at least dah dapat 1 ilmu/petua. Sambil2 tgk gambar saya, kengkawan leh dpt pelajari sesuatu kan?....

Dan ini adalah kata2 ringkas dari saya :

"Sesungguhnya, Setiap Sentuhan Anak Kecil Pasti Akan Menyerlahkan Keindahan Diri Anda".

Sekian... TQVM

No comments: