My 'Chenta Hati'...

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Tuesday, October 28, 2008

=3 Dara Pingitan=


Gmbr 1 : Baby Ayriss
Gmbr 2 : Baby Zara
Gambar 3 : Baby Raina

Gmbr 4 : 3 dara pingitan
Gmbr 5 : Buah hati PRISMA

3 dara pingitan (gelaran ni mama Azda yg bagi eh..)... itu lah gelaran yg plg seswai sekali utk permata hati kesayangan kami Baby Raina (mummy Anim + Ayah Ijam), Baby Ayriss (Mama Azda + Ayah Ejack) & Baby Zara Sofea... pertemuan kali pertama utk ketiga-tiga anak dara kami pd 25/10/2008 di kediaman Raina sempena Aidilfitri... sonok dpt jumpe junior2 PRISMA.... ekeke... Raina dengan mantainnyer control senyum spnjg mjls berlgsg... tak nangis pun, cayalah.. Almaklumlah mjls dia kan... jd tuan umah kena relax jek... Ayriss pula smkn aktif dgn aksi ala Komando... huhhhh... terrer wooo Ayriss menyusur ke depan... Zara pula, disebabkan dia kurang sihat, jd dia agak sensitip... kadang2 ok kdg2 tak... Enjoy their pictures....

Tuesday, October 21, 2008

Sofea Versi Soleha.


Gmbr 1 : Kena buli. Gmbr 2 : Cumel le tu Gmbr 3 : Nak tumbuh gigi. Gmbr 4: Tarik tdg!




Gmbr 5: Pakai cantik2 tau. Gmbr 6 : Seksi ni! nmpak bahu..



Hehehe.. nak ketawa dulu...... kitaorg skrg suke sgt buli anak dara sorang nih... bila dia da makin besor mcm2 kitorg buat kat dia... salah satunya ialah, pakaikan tudung.. maintain je anak dara mama nih... ekekeke semoga jadi ank yang solehah... tp ada ke'pelik'an sikit.. . pakai tudung tp baju seksi.. pakai skirtt plak tu... ala.. mama saje nk tgk muka ank mama ni cemane?.. boleh pulak kemam mulut... dan buat pengetahuan sume, Zara da pun tumbuh lagi sebatang gigi... so sekarang Zara ada sepsng gigi... hr tu blh kanan, skrg belah kiri... mkn yg lembik2 pun dia tak mau... habis dia sembur... apa la ank mama nih... dah tu bljr nk ckp... senang citer "babbling".. mender dia bebel kitaorg pun tak tau... selalunya dia rajin smbg waktu pagi, ptg & mlm... hihihi.. peramah la tu kunun...

Monday, October 20, 2008

Zara - 7 months..

Wow.. pejam celik rupanya da 7 bulan anak mama nih... masuk je 7 bulan, Zara da pun tumbuh gigi belah bawah kanan.. patut lah sblm ni asik kemam je mulut... tp nasib baik dia tak nangis @ demam.. sedar2 je da naik sebatang... dlm masa yang sama juga, anak dara mama ni da mula belajar nk merangkak.. sabar yer sayang.. mama order dah knee protection dr tenet.. kat kedai tak byk jual.. erm... tp mcm dulu jugak, sblm ke depan, dia bljr dulu 'reverse'... ekekek... terrer tu... takpe lah.. lama2 nnt pandailah ke depan...ada lagi! masuk 7 bulan ni dia da byk mulut... nk bercakap agaknyer... kalo pandai sembang dgn dia, berbuih2 mulut dia cakap.. peramah la kunun... ekekek ok.. ikutilah rakaman yg mama amik nih..


video