My 'Chenta Hati'...

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Thursday, July 2, 2009

-Hasil Tangkapan Malam Tadi-

Hai semua,

Semlm papa ajak g jusco... tujuan asal papa nk byr Aeon kredit.. Dah alang2 kat situ, bek g jusco kan... ekeke.. lgpun papa da btau kat jusco tgh sale.. mama pun intai2 la kt situ.. wow... tgh sale la ... kalo guna member card dpt 15%... bermula dari 25 jun hingga 05 julai... tp niat smlm pergi jusco hanya nk makan & beli baju utk ank dara tu.. baju dah sendat.. yg tak muat sume da masukan lam storage box. (dlm hati ni dok pk nk soping pulak utk mama dia nih.. ada sale le kasut.. wow... sblm 5 julai mesti nk soping lg)

Tengok2 berkenan kt legging jusco.. ala.. murah jer.. tak smpi rm10.. pehtu ada plak diskaun.. sedar tak sedar, mama dah terkaut 4 helai suar legging.. pehtu ronda kejap, cari sandal utk Zara.. ada sandal yg bunyi pett... pett.. pett... tp nmpak tak comel Zara pakai.. pehtu sendat.. mgkn kaki dia dah gumuk kut.. takleh adjust bhgn atas... at last mama berjaya dptkan gak sandal yg sesuai utk semua baju, boleh adjust kecik & besar.. yg penting berbaloi... ronda lagi... rembat 2 helai t-shirt disney.. alaaa.. murah jugak.. tak smpi rm10 pun.. ok la kan.. sbg baju basahan jer...lastly botol susu...tmbh koleksi.. yg lama nk buang!...cukup2... papa dah bg signal (kitorg tak mkn lg)... mama mmg gler soping.. kalo soping leh lupa makan wooo.... kalo ikutkan hati nk rembat set mainan doktor elmo utk zara... tp disebabkan dah terlebih budget & papa pun da mula pot pet pot pet.. mama pun akur lah... (tp akan kudptkan jua.. seswai utk usia zara.. )

Habis byr kitorg mula cari makanan utk isi perut.. aiyak!!! sume da tutup... g kfc last skali.. last customer weh... seb bek nk timer order lagi.. yum yum...gambr hasil tangkapan mlm td...

Suar legging kaler (maroon, blue orange, pink, blue), t-shirt disney (kaler meroon & turqoise), gaun purple garfield, botol susu (kaler hijau & pink)-bebas BPA, ape kebenda ntah...main rembat jer sbb bentuk unik..., lastly sandal kikilala... tapak dia menarik kan... taruh raya ke nk pakai terus?.. pakai terus la.. raya beli lain... ekekek..


Ini plak gmbr pg td yg telah di snap oleh papa.. Mama tgh mandi time ni.. Anak dara ni baru bgn tido.. pehtu dia main lego.. nmpk mcm ok jer kan.. tp dia ada satu hobi menarik mengenai lego nih...tgk gmbr bawah...

Zara suka dgt masukan lego dlm bajunya.. masukan ikut leher plak tu.. aduhai.. makin luas la baju tu..mama baru je beli baju tu Zara oiii.... itu baru sebijik 2, kalo dia ada depan mainan dia, sume dia masukan dlm baju dia tu... tak tau la mana dia dpt hobi baru nih.. tp nampak funny... bersungguh2 benor dia masukan mainan dlm baju...pehtu jalan selamber je..

3 comments:

aLoNg@Na said...

mkin clever ek zara..xper pehni mtk mama bli bju bru byk2..mama kn tokeh...

SiTi KhaiRuNniSa said...

wah wah.. syoknya shoppin.. hehehe

Sue chopsuey said...

shopping mek aih.. sok aku pun camni gamaknye.. skang ni tengok baju baby dah rambang mata hu..