My 'Chenta Hati'...

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Monday, July 13, 2009

Tembak kang!!!

kalo dapat aku TEMBAK dgn senapang nih...

Rasa geram, marah, nak hamun, nk luku kepala, ketuk kepala... sume ada... semalam hari Ahad mama dtg ofis sbb nk monitor JRM wat kerja2 pembaikan siling dlm bilik serverku yg bocor.. sambil tunggu diorg wat keje, mama buka laptop & cek apa yg patut.. bila buka je blog Puteri Zara Sofea, mata mama terus tertumpu pada Cbox (sblm ni guna Cbox hampeh), geram betul hati mama.. Mau nyer tidak, hamba Allah mana la yg telah mengeksploitasikan id 'Azian' dan 'Siti' dgn menghntr mesej2 yg berbaur lucah... geram giler.. kalo mama dpt tau sape org tu, sungguh mama akan SEKEH kepala dia sampi BENGONG!.... ape ke la sengalnyer tulis mesej mcm tu.. dah kemaruk sgt nk berbini (mama tau dia lelaki sebb mesej dia menjurus kpd perempuan).... mama pun terus login Cbox tgk2 kut2 ada admin privelege utk ban mesej tu.. cari2 punyer cari tak jumper...At last mama jumper website nih.. info dia sgt berguna...

http://www.chokilala.com/tips-n-tricks/cara-delete-mesej-shoutbox-shoutmix-daripada-blog/

Terima kasih ditujukan wat pemilik web chokilala.com. Nur Faizah kalo tak silap.

Dan dgn rasminya, mama telah menukar dari Cbox kepada Shoutmix. Cbox yg lama mama telah 'disable' kan account... tak mau guna dah.. pakai yg baru... So, terus kan chit chat dgn Puteri Zara Sofea... adiosss..

3 comments:

aLoNg@Na said...

yus,add la blog na..ni bla nk update pic umh baru?..dh pndah ke blom?

Kak Yus (Mama Zara Sofea) said...

Na, blog umh baru akan diupdate bila dah siap kemas & decorate umah.. skrg ni masih lg mengemas.. byk brg la Na. Ditambah plak dgn si Zara yg sungguh rajin'mengemas' tu.. kita simpan, dia bawa kuar.. hurm..sabo jer lah.

Sue chopsuey said...

keji sunggoh orang itu..