My 'Chenta Hati'...

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Friday, September 12, 2008

Im not in da mud...

Hari ni mama takde mood... Mama merajuk dgn papa... Sebab ???.. Rahsia, masalah peribadi... Untuk tahan diri dr terus jad 'hantu', mama mendiamkan diri... mama hntr beg baby ke Taska dgn hrpn papa hntr baby kat sana juga... And utk pertama kalinya, filem hindustan bermula... Aksi kejar-mengejar namun si hero msh lg memperthnkan egonya dlm kereta... nak malu apa cik abg oiii.... kalo da syg, tahan je la.... Si heroin pulak dgn selambanyer naik bus (kebetulan bus Lembaga Peperiksaaan Malaysia baru je smpai)... Si heroin ni dok tahan sabar lam bus, mcm2 dia pikir & slh satunya nk luahkan rasa tak puas hati lam blog nih... Tapi ntah kenapa minda heroin ni dah set, selagi mesej tak sampai dlm 5 & 10 missed call, dia rasa cam tak puas hati... ello cik abg, sya minta di pujuk la... susah sgt ke nk pujuk... i don care, kalo tak reti pujuk, you must learn how to pujuk...

Buat pegetahuan korang, aku ni seorg yg cepat panas & cepat sejuk... masa aku tulis blog ni hati aku da reda sikit, tp ego tu msh ada... aku nk tgk sejauh mana dia punyer 'ayat'..... (jap..dia call aku nih.. bleh pulak batery aku habis...) hampeh! takpe la... kalo ego aku da turun nnt aku call balik.. sape tak sayang suami oiii.... buruk ke baik ke dia tetap suami yang kusayang.... tanpa dia siapalah Zara Sofea... demi anak aku korbankan ego aku... tambah lagi bulan Ramadhan ni kan.... aku sedar sume tu.. tak patut wat dia gelabah.. tp kalo aku tak glabahkan dia, aku yg glabah.... ekeke.. MINTA MAAF DARI HUJUNG RAMBUT KE HUJUNG KAKI....

Buat suamiku Muhamad Rizal, terima kasih atas pujian yg papa berikan dlm post sblm ini, sifat kebapaan makin terserlah dlm dirinya.... sanggup berjaga malam jaga baby... skrg ni Sofea suke bangun malam... apo kojo eh memain tongah malam ni....papa la layan... mama letih nk bgn msk sahur... (calling dia balik... aku selalu mcm nih, aku minta dipujuk tp aku yg selalu pujuk dia balik, terbalik????)... mengalah je la.....

No comments: