My 'Chenta Hati'...

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wednesday, September 10, 2008

9 September 2008 : ZARA SOFEA 6 months old

09/09/2008
-Genap lah anak Papa & Mama berusia 6 bulan. Alhamdulillah, Zara Sofea makin sihat... makin semangat... ramai geram nak cubit2 pipi dia. Selama 6 bulan jugalah kami menjadi ibubapa kepada anak yang teramat kami sayangi ini. Seronok tengok proses perkembangan dan pembesaran anak depan mata sendiri. Baru tahu betapa susah payahnya ibubapa kita menjaga kita semasa kita semua kecik-kecik dulu. Jasa ibubapa sungguh tak ternilai, tak dapat nk di balas segalanya, selain kasih sayang dan perhatian kepada mereka.

09/09/2008
-Terima kasih Mama... selama 9 bulan, mengandungkan anak kita. Sehingga sekarang semakin hari semakin terserlah sifat keibuan dalam diri Mama. Alhamdulillah syukur kepada Allah atas segala kurnian yang diberikanNya.

09/09/2008
-Kitaorg berbuka kt Alamanda petang tadi. Lps beli barang2, nak cari tempat makan, tapi semua 'full house'. Gatkan nak beli air+kuih je dulu wat berbuka. Tapi syukur, dalam cari2 makanan ada tempat duduk dikosongkan oleh org yg sudah makan (orang india), alhamdulillah ada tempat duduk. Zara Sofea, baik betul time mama&papa dia buka puasa. Senyap je dia, tahu dan pandai dia, bagi mama&papa makan kenyang2. Maybe sebab Mama dah upah beli baju gaun+t-shirt raya kaler biru putih. hihi.

09/09/2008
-Masa terus berlalu tanpa kita dapat berpatah balik, hanya dpat menoleh dengan mengenangkan yang lalu untuk dijadikan teladan, pengajaran untuk memperbaiki lagi diri dan memajukan untuk yang lebih baik dari semalam.
-Semoga anak papa&mama sihat selalu... mama&papa pun dikurniakan kesihatan yang baik senantiasa untuk menjaga Zara Sofea, buah hati beta ini.

No comments: