My 'Chenta Hati'...

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Thursday, February 4, 2010

Contest: Seindah Nama Secantik Wajah

Salam,

Yeah... pernah tak korang dengar pasal contest nih? tak pernah kan???? kalo pernah pun, jarang2 je kan... Kalo tak pernah, apakata kali ini jom kita pakat ramai2 meriahkan contest yang dianjurkan oleh Cik Adha kiter. Untuk join contest ini sila klik link ini, atau banner di bawah.



Dan berikut merupakan pesanan Penaja :
************************************************************************************


Assalamualaikum & Salam Sejahtera...
Tahun 2010 genap 2 tahun saya berkecimpung dlm dunia blogging! Dan pada tahun 2010 ini juga saya bakal melahirkan seorang lagi cahaya mata pada penghujung Mei ini. So, dikesempatan ini teringin rasanya saya menganjurkan 1 contest sempena menyambut kelahiran baby saya nnt. Buat masa ini saya masih belum scan jantina baby kat dlm pewut nih. Maybe baby boy or girl! Just wait & see yaaa... :-D

CONTEST SEINDAH NAMA SECANTIK WAJAH ini akan berlangsung mulai 02-02-2010 hingga 28-02-2010.
Contest ini dianjurkan adalah bertujuan utk mencari nama-nama pilihan untuk baby saya nnt iaitu:

Kategori Nama Baby Perempuan~ Mesti huruf N.. A........ (cth: Nur Ayrissa)

Kategori Nama Baby Lelaki~ Mesti huruf N.. Z........ (cth : Nin Zizan hahaha..cam Zizan Nin diterbalikkan sajork!)



Syarat-syarat penyertaan adalah seperti di bawah:
1.Terbuka kpd semua pelawat di blog saya. (x kesah silent reader ke anonymous ke...) - kecoh reader
2.Setiap peserta boleh menyertai kedua-dua kategori. - aku join dua2 okey..
3.Nama-nama pilihan yg mempunyai makna yg baik akan mendapat markah tambahan! ;) - ada makna ok.. :p
4.Setiap penyertaan hendaklah DIEMAILKAN ke alamat: adhoney18@yahoo.com SAHAJA! (x perlu tinggalkan nama2 pilihan anda di ruangan komen). - eleh... takut org tau le tu.. ekeke
5.Tinggalkan NAMA & EMAIL anda diruangan komen & memaklumkan kpd saya bahawa anda telah menyertai contest ini. - sudah tinggal jejak
6.Tiada paksaan utk add blog/jd follower saya tp kalo nak jd pon apa salahnya. Hehehe... - follow je la yer.. hg follow aku balik.. ekek..
7.Pemenang hanya SEORANG sahaja bagi setiap kategori. - aku nk dua2 kategori kalo itu yg melayakkan.. ekekek.... tamak seh!
8.Dan akhir sekali promotekan contest ini di blog post anda (ini kpd blogger2 sahaja..) - sudah

*Juri adalah terdiri drp saya & suami saya sendiri. Kami akan memilih nama dikalangan yg terbaik utk diberikan kpd baby kami nnt! Wah...x sabarnyaaaa!!! - hope terpilih


Hadiah-hadiah menarik menanti anda iaitu :

•Voucher percutian ke Genting Highlands for 2D1N (Kategori Nama Baby Lelaki)
•Sepasang kain kebaya sulam dr Bandung, Indonesia (pink colour+bermanik) + Voucher Genting Highlands Theme Park (Kategori Nama Baby Perempuan)

Ok, diharapkan dgn penyertaan anda semua dpt membantu saya & suami memilih nama utk new arrival baby kami nnt. GOOD LUCK!!! ;)

No comments: