My 'Chenta Hati'...

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Thursday, June 25, 2009

GELAGAT SI KECIL

Jeng jeng jeng... ada cerita baru nih... sejak 2 menjak ni, ank dara ku semakin bijak & cerdik. Zara sudah pandai meniru perbuatan mama & papa dia. Salah satu gelagat dia yg cukup menarik perhatian kami adalah....... memakai kasut papa... ekekeke.. comel sgt bila tgk Zara berhempas-pulas memasukkan kaki comelnya itu ke dlm kasut papa... dah masuk seblh, dia pulun nk masukan sblh lagi kakinya tu.. pehtu terkial2 garu kepala cemane nk jalan dlm 1 kasut.. cuba korang bg jln sikit kat Zara ekekek..... dah la kasut papa tu besar...enjoy her pictures...



Gambar atas kiri - Dah berjaya masukan sebelah kaki
Gambar atas kanan - Nak cemana nih.. tak cukup sebelah.
Gambar bawah kiri - Terbalik pulak kasut nih.
Gambar bawah kanan - Eyah.. Eyah... Masukan lagi sebelah kaki...
Rakaman video di bawah adalah dari henset mama (bila la nk tkr nih..) mempaparkan gelagat Zara yg cuba utk memakai kasut papa.. Suka sgt... tp tak leh rakam lama2 sebb memory dah full... next time ada lg yg menarik mama rakam lg ek.. video Zara dibuli oleh mama juga telah hilang semasa copy gmbr dri pc.. agaknyer ada virus kut... isk.. minta simpang la kan...

video

No comments: