My 'Chenta Hati'...

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Tuesday, November 11, 2008

PhotoFunia Editor






Gambar di atas ni generate from PhotoFunia... nk kongsi2 ilmu pada sume org yg mgkn tercari2 mcm mana la diorg buat kan... sebelum ni ada la tanya hamba Allah ni tp dia punyer la kedekut nk btau.. Akhirnya dpt juga buat dengan pertolongan ex-officemate PRISMA iaitu saudara Hasrul Aswad... tima kasih byk2.... semoga berkembang lg ilmu.. pd yg kedekut tu, biar lah Allah je yg adili ilmu dia tu...bluekkkk!!!!

2 comments:

Ms. Na said...

yus,na pn bru try gna photoshop editing..jd pun...heheheh
ngah nk aplikasi software bru ni..

Andrew P. said...

Terima kasih, aku suka Photofunia. Kemarin saya menemukan layanan lain di mana kita bisa mengedit foto-foto kami: PicJoke - gambar lucu itu memiliki banyak efek foto.