My 'Chenta Hati'...

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Thursday, November 27, 2008

Naib Juara Pertandingan Wajah Ceria Ibu & Anak di Pagi Syawal 2008

Pertandingan yang julung pertama kalinya mama & Zara sertai. Anjuran Wanitaniaga.com. Mama tak minat nk join sbb tau punyer mesti susah nk menang. Tapi lepas mama tgk gmbr peserta lain2 nmpk mcm biasa2 je.. takde nmpk mcm kat studio pun, mama pun msk bertndg gak.. :D

Ini pulak gambar penyertaan yang dihantar 8 jam sebelum penyertaan ditutup. Last minit! Apa yang ada dalam pc mama je lah... senang sikit. Upload jek...

Ketika bersaing dengan para peserta yang boleh tahan lawanya.... 3 hri pertama kedudukan kami adalah yang pertama. 2 hari terakhir kedudukan kami seri. Time ni dok pk sapelah dpt no.2... no.1 takde harapan da...

Akhirnya keputusan berpihak kepada kami. Dapat no.2... ok la tu kan.... menang jugak.. mama la plg syok.. dpt tempah jubah.. zara pun dpt hamper barangan bayi.

NEXT TIME KITA MASUK BERTANDING LAGI... INSYAALLAH...

3 comments:

PuteriZaraSofea said...

tahniah for both of u from papa

Nasa said...

congratz :) .. boleh jadi model ler lps ni zara .. huhu

Wafaa said...

wahhh.. dah la masuk majalah, masuk bertanding lak tuh. Rizal, anak aku boleh ngorat anak ko tak hehe.. tapi anak aku kecik lagi hooo