My 'Chenta Hati'...

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Monday, October 20, 2008

Zara - 7 months..

Wow.. pejam celik rupanya da 7 bulan anak mama nih... masuk je 7 bulan, Zara da pun tumbuh gigi belah bawah kanan.. patut lah sblm ni asik kemam je mulut... tp nasib baik dia tak nangis @ demam.. sedar2 je da naik sebatang... dlm masa yang sama juga, anak dara mama ni da mula belajar nk merangkak.. sabar yer sayang.. mama order dah knee protection dr tenet.. kat kedai tak byk jual.. erm... tp mcm dulu jugak, sblm ke depan, dia bljr dulu 'reverse'... ekekek... terrer tu... takpe lah.. lama2 nnt pandailah ke depan...ada lagi! masuk 7 bulan ni dia da byk mulut... nk bercakap agaknyer... kalo pandai sembang dgn dia, berbuih2 mulut dia cakap.. peramah la kunun... ekekek ok.. ikutilah rakaman yg mama amik nih..


video

No comments: