My 'Chenta Hati'...

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Tuesday, October 21, 2008

Sofea Versi Soleha.


Gmbr 1 : Kena buli. Gmbr 2 : Cumel le tu Gmbr 3 : Nak tumbuh gigi. Gmbr 4: Tarik tdg!




Gmbr 5: Pakai cantik2 tau. Gmbr 6 : Seksi ni! nmpak bahu..



Hehehe.. nak ketawa dulu...... kitaorg skrg suke sgt buli anak dara sorang nih... bila dia da makin besor mcm2 kitorg buat kat dia... salah satunya ialah, pakaikan tudung.. maintain je anak dara mama nih... ekekeke semoga jadi ank yang solehah... tp ada ke'pelik'an sikit.. . pakai tudung tp baju seksi.. pakai skirtt plak tu... ala.. mama saje nk tgk muka ank mama ni cemane?.. boleh pulak kemam mulut... dan buat pengetahuan sume, Zara da pun tumbuh lagi sebatang gigi... so sekarang Zara ada sepsng gigi... hr tu blh kanan, skrg belah kiri... mkn yg lembik2 pun dia tak mau... habis dia sembur... apa la ank mama nih... dah tu bljr nk ckp... senang citer "babbling".. mender dia bebel kitaorg pun tak tau... selalunya dia rajin smbg waktu pagi, ptg & mlm... hihihi.. peramah la tu kunun...

1 comment:

Nasa said...

comeynyer .. makin nampak macam muka bini ko ler rizal :) ...