My 'Chenta Hati'...

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Thursday, May 29, 2008

Mama saya kena "Chickenpox"

salam semua,

dah seminggu zara tak tido sekali ngn mama nya. habis 1 badan mama kuar bintik2 penangan chickenpox ni. baru muka nk licin balik pas bersalin.. tup2 kne jaga berpantang sekali lagik. sabarlah ye mama zara.

so now, terpaksalah di kuarantin kan mama dan zara sofea. papa jelah kena jaga mama, sbb papa dah penah kena 2 kali dah penyakit ni. so mama tgk2 zara dr jauh jelah... takpe bersabar jelah yek. nti dah sembuh, kita jaga sesama zara yer.. mama.

now, zara duk kt KL (Cochrane), Tok Engcik & Tok Chu dia lah yg kne jaga. baik nyer dia ngn diorang.. tak nangis2 sgt pon. dia tahu kot mama dia tgh sakit tu. sayang anak papa.

minggu cuti sekolah ni, ramai uncle2 and auntie2 zara yg kahwin. Tahniah di ucapkan kepada semua yer.. terutama kepada uncle Badix & auntie Mie. Uncle zamie, uncle Ikram, Auntie Sue kawan mama masa kt UTHM dulu dan semua2 lah yg kahwin yer. Tahniah di ucapkan, semoga berbahagia hingga anak cucu serta akhir hayat. nanti lehla zara dapat kawan ramai2 yer. hihihi.

2 comments:

Ada Ayrissa said...

sian mama zara....
huhu...

Na Wanna said...

zara sofea bdk debab
mama zara : mg cpt smbuh
papa zara : sbr erk